Sponsorzy Tytularni:
Aluron CMC Warta Zawiercie

Występy Aluron CMC Warty w europejskich pucharach promują walory turystyczne jako część kampanii promującej Polskę poprzez sport w ramach projektu Poland.Travel, współtworzonego wraz z Polską Organizacją Turystyczną oraz Ministerstwem Sportu.
 

Celem kampanii jest promocja Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej w kraju i za granicą. Siatkówka jest jedną z dyscyplin, która została wskazana w dotacji celowej, w ramach której Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę.

​​​​​​​Zawody sportowe z uwagi na wywoływane emocje w trakcie ich oglądania oraz silne utożsamianie się z jedną ze stron toczącej się w ramach zawodów rywalizacji, uznawane jest za jedno z najskuteczniejszych narzędzi, kanałów dotarcia do odbiorcy z informacją i przekazem produktowym, przy założeniu ich równoległej komunikacji ze wspomnianą, toczącą się rywalizacją.
​​​​​​​
Wykorzystanie wydarzenia sportowego i wizerunku sportowców daje szeroki wachlarz możliwości promocyjnych oraz reklamowych i pozwala dotrzeć do kibiców uczestniczących w wydarzeniu na wiele możliwości – nie tylko podczas meczu, ale poprzez relacje i komunikaty w mediach przed jego rozpoczęciem oraz po jego zakończeniu. Biorąc pod uwagę powyższe fakty, działania promocyjne z wykorzystaniem międzynarodowego wydarzenia, dają możliwość szerokiego i skutecznego dotarcia do odbiorcy, przedstawiając potencjał Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej w wymiarze międzynarodowym.